lördag 26 april 2008

Äntligen!


Äntligen har mina sidenband kommit, 200 nya kartor med underbart vackra sidenband och lika många kartor med råsilke tråd. Det är verkligen en fröjd för ögat att öppna paketet. Jag kan inte se mig mätt på detta material. Hela kvällen och halva natten satt jag och sorterade in det i mina lådor.

Det är inte bara Sidenbanden jag är glad över, mina blåsippor har försiktigt krupit upp ur jorden och blommar med några blommor.

Det trodde jag inte när snön föll tätt för två veckor sedan. Hoppas bara att det inte blir alltför kallt till natten så att de fryser bort. Nu känns det ändå som att det ska bli en vår även detta år.

Nästa helg åker jag till Sangis för att vara med på Sangis marknad, det ska bli spännande! Där har jag aldrig varit tidigare. Vi är tre hantverkare från Ralph Lundstensgården som ställer ut och säljer våra alster där.

1 kommentar:

Eva sa...

Jättehärliga vackra band!!