tisdag 16 december 2008

Julmarknad på Hägnan


Nu är alla julmarknader slut för min del. Hägnan i Gammelstad var den sista, det är en marknad som ger mycket julstämning i en genuin miljö. Tyvärr så var det inte så många som hittade till Systugan där jag hade min utställningsplats. Den lilla kyrkstugan låg utanför själva området! Vi var två utställare i stugan, Solveig sålde jättehärliga hemstickade vantar av fårull. Det var trevligt att kunna prata med henne då det inte var så många besökare.


Jag avslutar årets bloggande med att önskar er alla en riktigt
God Jul och ett Gott Nytt År


1 kommentar:

Lappeklipp sa...

Hej och tack för din kommentar på min blogg. Jag är nog bara självlärd vad gäller bandbroderi, men jag skall själv hålla kurs i ämnet hela våren vid vuxeninstitutet i Vasa. Det kommer att bli kul, man kan ju verkligen göra de mest fantastiska saker med den tekniken. Ha det gott och en riktigt god jul önskar jag dej!
Kram L.