lördag 13 mars 2010

Atcho prosit!

Usch och fy för förkylning. Jag får dock tänka positivt, när jag är sjuk nu har jag förhoppningsvis hunnit bli frisk till nästa lördag. Riksföreningen för Handvävning har årsmöte i Luleå och de har bjudit in mig för att jag ska berätta om Sidenbandsbroderi, jätteskoj. Så förutom att planera för symässan så planerar jag för ett kort föredrag och demonstration i Luleå. Får erkänna att det där med kort är svårt när man som jag brinner för detta, men jag gör så gott jag kan. Nu ska jag återgå till sängen.

2 kommentarer:

Lappeklipp sa...

Oj oj, inte bra med förkylning, men den frågar ju aldrig lov först den bara klampar på.
Alldeles underbar din tovade väska med blomrankan, så fina kontrast med det grova materialet och skira broderiet....tycker om!!!!!
Krya på dej nu och kom ihåg att vila!
Kram från Finland

Kristina sa...

Tack för den "krya på dig" hälsningen. Jag är nu helt frisk och håller som bäst på att ladda för Stora Symässan i Malmö nästa helg.