fredag 26 mars 2010

Stora Symässan i Malmö

Ja, nu är jag äntligen här och oj vilken första dag! Jag har mött massor av trevliga människor och de har gett mig en enorm uppskattning för de jag har broderat. Jag hade tänkt att fotografera lite från det övriga utställarna men jag har inte hunnit! Återkommer med bilder lite senare. Nu ska jag lägga upp mina trötta fötter och vila min röst till dag nummer 2.

Önskar er alla en trevlig helg och vill samtidigt tacka för alla lyckönskningar som jag fått.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Så trevligt att få rapport ifrån dig och höra att du trivs och blir uppskattad. Fattas bara annat.
Hoppas du hann njuta i går kväll av värmeböljan som svepte in över Lund/Malmö igår. Här i norr är det som vanligt - vi skottar snö.... och får fortsätta med det i morgon också. Inget ont som inte har något gott med sig. Nu kan jag sitta inne och brodera sommarblommor.
Ha en bra fortsättning.