söndag 4 juli 2010

Semester

Härligt, härligt, härligt, nu är det semester.
Började min första semesterdag med att titta på när min brorsdotter spelade fotboll. Här i Piteå har vi en jättestor fotbollsturnering denna helg, Piteå Summer Games, med 710 anmälda lag från hela Sverige och även en hel del utländska lag. En riktig folkfest i hela stan.
Efter det cyklade jag hem i ett underbart väder, plockade in gurka från växthuset och gjorde några burkar ättiksgurka, kokade rabarbermarmelad, tvättade, städade ett par skåp, bakade och sen...satte jag mig i min solstol för att njuta av min 1:a semesterdag!

1 kommentar:

barbro sa...

Hoppas du får en härlig avkopplande semester Kom ihåg det finns inga måsten! Själv njuter jag ute på stugan och skulle brodera men det blir inte av men vi hinner nog.......