fredag 27 maj 2011

Kundbesök

Torsdag eftermiddag fick jag ett mycket trevligt kundbesök. Barbro från Fjällbacka var på tillfälligt besök i Piteå och hade läst på internet att jag fanns i denna lilla stad. Vilken lycka, att få prata sidenbandsbroderi en hel eftermiddag! Jag hoppas verkligen att jag lyckades inspirera henne att sätta igång. Tack Barbro för en underbar torsdag eftermiddag tillsammans med dig och din man, som dock avvek efter kaffet då han förstod att det här kommer att ta tid. Hoppas att vi ses igen.

Trevlig helg önskar jag er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv, Kristina!

Det var en upplevelse att få se dina "konstverk". Hoppas verkligen att vi ses snart igen (måste nog upp till hösten igen för att få se mer av dina saker).
Nu är vi lyckligt och väl hemma på västkusten igen.

Tack än en gång // Barbro