söndag 7 augusti 2011

Min första bok!


Sommarens lite hemliga projekt är klart. Hemligt eftersom jag inte visste om jag skulle ro det i land. Efter viss övertalning och pushande från min man så var jag med på noterna. Han tyckte nämligen att jag skulle göra en inspirationsbok att ta med på mässor och marknader. Så från tanke till handling. Vi har bollat tankar och idéer, fotograferat, redigerat, transpirerat, refuserat och till slut publicerat. Slutprodukten, som jag är jättenöjd med, är helt och hållet hans förtjänst, den grafiska designen, foton och publiceringen.

Här kan ni tjuvtitta på några av sidorna, hoppas att ni gillar den.


2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Grattis! Härligt med personer som förverkligar sina drömmar. Längtar efter att få bläddra igenom hela boken. Även till att få börja höstterminen i "fröken" Kristinas broderiskola.

Kristina sa...

Tack Elisabeth! Jag längtar också till kursstart, då vi alla träffas igen.