måndag 17 oktober 2011

Endast VW Passat!

Å vilket underbart väder vi har haft här i Piteå under de senaste dagarna. Tyvärr har jag inte hunnit njuta så mycket av det då min koncentration har varit band, trådar, nålar, påsar, sömnadsbeskrivningar mm. I stort sett varje ledig stund ägnar jag mig åt förberedelser inför Syfestivalen.

En önskan jag har är att alla ni, gamla som nya kunder, skriver ett mail till mig om det är något speciellt som ni tänkt titta på eller önskar köpa när jag kommer till Älvsjö. Jag kan då se till att packa med mig det som är efterfrågat. Med endast en VW Passat som transport så får jag inte med mig allt. Min man påminner mig om i fjol då han skulle packa bilen. Hans kommentar då var "du och jag har inte samma uppfattning om hur stor bil vi har"!!!
Vi hörs!

 Måste bara som stolt "fröken" få visa dessa rosor.
Eva N´s komposition av rosor.


Inga kommentarer: