måndag 27 februari 2012

Solig söndag med Sunny roses

Å vilken härlig söndag, vårens första fika ute på bron i ett strålande vårvinter väder.
Nu är de gula rosorna broderade och jag blev nöjd med resultatet. Då återstår det att brodera den gulgröna fågeln Willow Warbler. Det är inte helt lätt ska jag säga när man är gift med en ornitolog! Ska man brodera en fågel då ska det också se ut som en riktig fågel, tycker han, alltså en Willow Warbler. Vi får väl se om jag får godkänt?
Sunny Roses

Barbro skickade en fin bild på hjärtat hon broderade till Alla hjärtans dag, vackert eller hur?
Hjärta broderat av Barbro S

1 kommentar:

Ewa T sa...

Hej! Så fina saker, inspirerande! Tack för att ni kom och deltog i onsdags på våran föreläsning, jag skickar snart ut mer inbjudningar. ( Kolla gärna min hemsida kafferepet.net, jag gör också hantverk och annat pyssel på fritiden, det bästa som finns ju! ) Ha en jättefin helg, vi ses och hörs!