fredag 20 juli 2012

"Classic Inspirations"

 
Jag hoppas verkligen att du har haft möjlighet att bläddra, läsa och njuta av denna tidning/magazin. Det var Ingrid en av mina trogna kunder som tipsade mig.  "The world's most beautiful embroidery magazine" står det högst upp på sidan och jag håller med. När jag fick sista numret, nr74, och började bläddra i den blev jag extra glad då det hade en helsida om "House of Embroidery". Jag älskar verkligen deras produkter, Faire Trade, och är jättestolt över att kunna sälja dem här i Sverige.
(House of Embroiderys material var de jag kom i kontakt med när jag började med Sidenbandsbroderi i Tanzania och är sedan dess en trogen kund.)
Nu väntar jag med spänning på nästa nummer av Inspirations
Artikeln om House of Embroidery i tidningen Insprations
Trevlig helg!
~~~
Kristina

2 kommentarer:

Lo sa...

Hej! Det är en regnig sommarmorgon och jag söker lite tips och inspiration kring broderi och vävning. Hittade då hit till din fina blogg.
Lo

Kristina sa...

Tack Lo!
Hoppas att du hittade något som inspirerade dig. Du kan även titta in på Creative Embroidery of Sweden´s Facebooksida.