fredag 26 oktober 2012

Tre underbara dagar!

Vi har verkligen fått uppleva tre underbara dagar under Syfestivalen i Älvsjö. Mängder av trevliga och intresserade besökare. Så intresserade att jag har haft fullt i alla mina workshop, toppen kul!
Efter att ha plockat ihop montern, packat in allt i bilen och startat resan mot Piteå kände vi oss väldigt nöjda med helgen. Faktiskt så nöjda att vi redan söder om Uppsala beslutade att det här gör vi om i februari!
Här kommer ett bildsvep från mässan (Tyvärr hann jag inte ta några bilder på övriga utställare)
Workshop dag 2



Lördag eftermiddags workshop

Ett gäng glada damer från Norge
Resultatet från eftermiddagens workshop

Söndagens workshop

Titta vilka fina tulpankort deltagarna har broderat.

Ingrid en mycket kär broderivän från Stockholm

Kreativt Broderis personal 2012 Hanna, Peter, Emma och jag.

En toppen mässa, jag återkommer i februari!







Inga kommentarer: