torsdag 11 oktober 2012

Vilken underbar dag!

Först av allt så ser jag att solen lyser och det blir en underbar höstdag utanför mitt fönster. Jag ringer Procurator i Luleå och möter en väldigt trevlig försäljare som hjälper mig att få rätt varor. Därefter möter jag mina kursdamer som alltid är inspirerande. Som avslutning på denna torsdag så har mitt PAKET anlänt från Sydafrika. Det känns som om jag har väntat på detta i månader!!
Är ni nyfikna på vad som fanns i paketet?
Handmålade keramikknappar tillverkade och målade av kvinnor i Sydafrika. Alldeles fantastiskt, underbart vackra, enligt mig. Jag kommer att ta med dem till Syfestivalen i Älvsjö men kommer också att sälja dem i min webshop här framöver. Titta och njut!
Knapparna har en alldeles egen historia som jag ska berätta för er vid ett annat tillfälle.

Kristina

Inga kommentarer: