torsdag 3 januari 2013

Gott Nytt År

Nu börjar snart vardagen om efter ett långt och härligt jullov. Jag har haft förmånen att ha mina nära och kära hemmavid i olika omgångar och det är alltid lika härligt. Resten av min lediga tid har jag... vaddå?  Fel, fel , fel  för nu gissade ni att jag har broderat! Nej, jag har suttit och klurat på nya små broderikit till Syfestivalen i februari. Ja, ja ett och annat prov har jag väl broderat och Vallmotavlan gjorde jag ju klar förstås!

Vad sägs om detta lilla kit med Prästkragar
Prästkragar på svart linne
Prästkragar på oblekt linne
eller Lavendel
Lavendel på blekt linne
Njuter nu av min sista lediga dag med att skriva sömnadsbeskrivningar, dricka lite kaffe och lyssna på Bo Kaspers senaste CD.
***
Ha det gott!
Kristina

1 kommentar:

Barbro sa...

Du verkar ha trevligt Snygga kort Ha det gott vi ses hoppas jag snart