måndag 18 februari 2013

Tack alla Syfestivalens besökare!

Ett stort tack till alla Syfestivalens besökare för tre helt suveräna dagar. Jag blir så full av energi och inspiration av att möta så många trevliga människor.
Jag återkommer med bilder från mässan här framöver. Min bildansvarige tillika make har lagt sig i influensa med 39 graders feber. Tur att han höll sig frisk under helgen (försäljare) och hela vägen hem (chaufför) Jag fick 3 timmars sömn innan det var dags att gå till jobbet i morse, förutom 8 timmars arbetsdag hade jag APT (arbetsplatsträff )direkt efter avslutad arbetsdag. Mina ögon går nu i kors men jag måste skriva detta inlägg då jag under söndagen upptäckte att jag gjort en riktig blunder.
Jag har missat att lägga ner tråd i det lilla linnéa-kitet!
Hör av dig till info@kreativtbroderi.se du som saknar tråd till stjälkarna så skickar jag genast tråden till dig.

Nu väntar sängen!
Kristina

Inga kommentarer: