lördag 23 november 2013

Små Julkort

Av Eva K
Av Eva K
Nu har vi börjat med lite små jularbeten, som kan vara fina presenter att ta med när man är bortbjuden under jul och nyårshelgen.
~~~
Julen är minsann i antågande. Maken har gjort sin hemmagjorda julglögg och den ska vara klar att serveras på torsdag, den doftar underbart. Ifjol uteblev glöggen och kanske blev han lite skrämd av Barbro S. som kommenterade detta under terminsavslutning hos mig. Nu kan jag alltså trösta dig Barbro, under årets terminsavslutning kommer det att serveras "Peters glögg" plus mycket mer. 
Välkommen torsdag den 28 november 14.00 - 17.00.
Maken var förvarnad om att i helgen blir det städning. Döm om min förvåning då han började sortera ut böcker ur bokhyllan som vi pratat om i cirka fem år, okej två år! Nu har jag funderat och gruvat klart var kommentaren när jag frågade, vad som händer? Hipp hipp hurra, nu har jag ytterligare två skåp att fylla med mina alster, toppen!
 Trevlig lördagkväll!
~
Kristina


Inga kommentarer: