onsdag 6 januari 2016

Nu är glada julen slut, slut, slut...

Hängande amaryllis
Julen är nu över för denna gång och det mesta är bortplockat. Jag har några amaryllis som fortfarande blommar vackert. Dessa lökar har jag klätt med mossa och sedan hängt dem upp och ner i fönstret. Arrangemanget passar perfekt i mina stora fönster.
***
Efter en lång ledighet börjar nu vårterminen och ett nytt lärorikt, spännande och härligt år!
Kursstart för vårterminen är:
Lokal "Samvaron" i Piteå torsdag den 21 januari kl.14.00 - 17.00
Lokal "Fårön" torsdag den 28 januari kl.18.00 - 21.00
*
Jag finns även tillgänglig för veckoslutskurser i Kreativt Broderi/Sidenbandsbroderi. Har du funderingar maila mig info@kreativtbroderi.se eller ring 0911-129 93 efter kl.18.00 vardagar. Välkommen!
*
Glöm inte Syfestivalen, Älvsjö Stockholm den 19 - 21 februari. Du hittar mig i monter B11:11, min gamla plats!
***
Ha det gott!
Kristina

Inga kommentarer: