onsdag 13 juli 2016

Äntligen!

Beredd att ge upp
Under flera år har jag filurat på idén att bjuda in hugade gäster på Fåröns Stugby (Camping) till handarbetskvällar. Så äntligen blev det av!
Åkte till Stugbyn och hoppades att någon person skulle nappa på min inbjudan. Där satt jag och väntade, 18.00 blev till 19.00 och inte en själ dök upp. Tog mig en kopp kaffe och tänkte att då får jag väl packa ihop och åka hem.
DÅ dök tre härliga damer upp, de hade fått information att jag skulle finnas på plats 19.00. Hur som helst, de var nyfikna på vad jag hade att visa och inte svårövertalade att delta i en workshop.
Workshop - Fåröns Stugby
Tack Kaija, Gudrun och Leila för att ni kom och förgyllde min kväll!
Vi ses nästa vecka igen och då blir det rosor som ni önskade.
~~~
Ha det gott!
Kristina

Inga kommentarer: