söndag 10 september 2017

Aktiviteter

Demo
Två månader sen sist!
Det är nästan oförlåtligt att jag inte gjort något inlägg sedan den 17 juli, nåväl här är jag.
Sommaren har gått fort, bröllop, två veckor tillsammans med vår dotter och hennes familj, en fisketur till Kittelfjäll därefter var det dags för Sy- och hantverksfestivalen i Göteborg 25 -27 juli. Precis som ifjol så känner vi att trots det långa avståndet, 15 timmar i bil,  är det värt att delta. Mötet med alla trevliga besökare och en och annan bekant kund.
Workshop
 "Hälsovecka" i Luleå. Jag deltog den 30 juli med en Workshop för dessa fyra intresserade damer, jättetrevligt!

31 Juli Kursdag här hemma på Fårön med Kirsten från Norge och Gun från Luleå.
7 september Kursdag med Kirsten.
Fikapaus i växthuset
Nu vet ni lite vad jag har haft för mig då jag inte har skrivit här på bloggen. Här i Piteå har det nu regnat konstant sedan i fredags utmärkt väder för handarbete eller hur? 
Ha det gott mina vänner.
~~~
Kristina

Inga kommentarer: