söndag 5 november 2017

Syfestivalen oktober 2017

Höstens stora Syfestival är över.
Tre dagar går väldigt snabbt då många besökare och kunder tittade in i min monter. Efter tio år på Syfestivalen har jag många kunder som återkommer för att köpa mer material, visa något de broderat eller bara prat, det gillar jag! Älskar också nya kunder som är intresserade och undrar vad det är jag sysslar med.
Här kommer bilder från mina workshop med trevliga, koncentrerade och glada deltagare.
Fredagens pelargongäng.
Anna kom och visade sin alldeles fantastiska väska hon broderat
Närbild på den fina väskan...
och ett vackert armband.
Lördagsgänget
Malva är en duktig tjej som kom till min workshop även i år.
Bättre sent än aldrig! Dessa brodöser har väntat i 4 år på att komma med på en workshop.
Lördag eftermiddag broderas det Lingonkrans.
Tack alla för en härlig Syfestival hoppas att vi ses igen i februari.
***
Ha det gott
Kristina

Inga kommentarer: